Nieuws

Promotiedames WD40

 

Afgelopen maand hebben onze promotiedames WD40 mogen ondersteunen op 2 beurzen, namelijk op Bikemotion en de Metavak. Tijdens deze beurzen bleek wederom dat je het verschil kunt maken met het inzetten van promotiedames tijdens beurzen. Onze dames zijn proactief en communicatief vaardig. Het concrete resultaat voor onze klanten is een proactieve uitstraling, meer zichtbaarheid, hogere naamsbekendheid en natuurlijk erg belangrijk: meer leads!

“Messor goes capital!”

Woensdag, 15 juni 2016

Per 1 juli opent Messor een kantoor in Amsterdam.

Ruim 5 jaar zijn we nu vanuit Friesland succesvol in salesleadgeneratie, klantenservice, marktonderzoek en het geven van trainingen. De laatste 2 jaar is onze klantenkring fors gegroeid en uitgebreid met grote(re) (inter)nationale bedrijven die veelal in de randstad gevestigd zijn. Dat is de reden voor Messor om een dependance in Amsterdam te openen.

Voor Amsterdam worden Bennie Miedema en Sozan Hassan “het gezicht” van Messor. Aan ons mooie kantoor in Drachten verandert niets; De huidige bezetting blijft hier met evenveel inzet en enthousiasme onze relaties bedienen. Folkje Sjoerdsma en Marc Wijnen blijven hier het aanspreekpunt.

Ons nieuwe adres in Amsterdam:

Messor Amsterdam
De Ruyterkade 7
1013 AA Amsterdam
T 020-2141006

Insectenactie

Vrijdag, 20 augustus 2015

Insectenactie

Messor is bezig met een insectenactie richting prospects. Wij sturen een Direct Mail Brief met een lekker hapje, nadien bellen wij voor een afspraak. Hierbij een kleine impressie van onze brief.

Meelwormen eten… Raar, ongewoon of zelfs eng? Wist u wel dat meer dan 80% van de wereldbevolking insecten eet? En dat het noodzakelijk wordt om de wereld van voedsel te kunnen blijven voorzien?

Starten met het eten van wormen, sprinkhanen en andere kriebelende beestjes, lijkt volgens ons op het beginnen met acquisitie. Je moet weten waar je mee moet beginnen, hoe je ze moet bereiden om vervolgens je tanden er in te kunnen zetten en te ontdekken dat het best goed smaakt.

Meestal geldt dat acquisitie geen favoriete bezigheid is, dus krijg je te maken met uitstelgedrag, treuzelen en omtrekkende bewegingen etc. Herkenbaar? Wij, van Messor, laten u graag zien hoe het ook kan. Onze specialiteit is het (telefonisch) leggen van nieuwe contacten en het uitbreiden van de relatie met bestaande klanten. Wij (ver)binden door onze creativiteit, professionaliteit en humor en zijn daarmee uiterst succesvol!

Benieuwd naar onze ervaringen? Onder het genot van een kop koffie en een meelwormpje gaan we graag met u in gesprek.

Playmobil Summer Tour 2015

Vrijdag, 17 april 2015

Afgelopen week zijn we begonnen met de organisatie van de Playmobil Summer Tour 2015. De eerste boekingen zijn inmiddels binnen! Wij verzorgen een 1 daags evenement op campings, parken, beurzen en open dagen. Naast een onvergetelijke dag voor de kinderen betekent dit voor Playmobil exposure bij hun doelgroep.

Messor Media verzorgt o.a. de organisatie, invulling, bemensing, planning en facturatie van het evenement.

Nieuwe website

Welkom op onze vernieuwde website! 

Dinsdag, 3 maart 2015

Onze website is vanaf vandaag compleet vernieuwd. De oude website was voornamelijk tekstueel opgezet, echter door de groter wordende populariteit van mobile devices zagen we de noodzaak voor een nieuwe responsive website. Een website die zich aanpast aan het device waarop je de website bekijkt. De nieuwe website is responsive, wat inhoud dat de website zichzelf automatisch aanpast aan het apparaat waarop de website bekeken wordt. Van desktop computer tot tablet tot mobiele telefoon, de website past de website aan voor de beste gebruikerservaring.

Jacob Schokker (bouw) en Jantina Talsma (fotografie). Hebben hier een belangrijke bijdrage aan geleverd. We zijn blij met het resultaat, maar we willen niet stil blijven staan. Op de website zullen het gehele jaar aanpassingen worden doorgevoerd.

 

Sales Lead Generator

Dit is de nieuwste dienst van Messor. Deze manier van het genereren van salesleads wordt op dit moment nog niet door andere partijen aangeboden en is speciaal gebouwd voor Messor Media.

Maandag, 23 februari 2015

Via de nieuwsbrief generen wij offline salesleads. Wij mailen de doelgroep een nieuwsbrief met 1 of meer onderwerpen die onze klant bepaald. Zodra de klant/prospect dit onderwerp enkele minuten heeft gelezen (te bepalen via parameters) volgt er een landingspagina. Deze landingspagina is een verdieping van het onderwerp (meer info, meer foto’s, klantreferenties). Zodra de betreffende klant ook deze landingspagina heeft geopend gaan wij deze klanten/prospects telefonisch benaderen.

Middels deze werkwijze ben je heel gericht bezig met je acquisitie. Je schiet niet meer met hagel maar met scherp.
Tevens is deze werkwijze erg efficiënt aangezien je alleen belt met klanten die tot 2 keer een bepaalde latente behoefte laten zien. Dit scheelt dus ook tijd en dus kosten.

Verhuizing Messor

Vanaf 1 januari zijn we verhuisd naar een nieuwe grotere ruimte binnen het Adverium. 

Donderdag, 1 januari 2015

De reden van de verhuizing is dat we groeien in het aantal klanten en dus ook groeien in het aantal medewerkers. Tevens zijn we druk bezig met een aantal nieuwe business concepten wat betekend dat we dit jaar nog verder gaan doorgroeien!