Messor:
Voor structurele groei

HOME | BLOG

Onze laatste nieuwsberichten

Klantcase: ROC Friese Poort Bedrijfsopleidingen

ROC Friese Poort Bedrijfsopleidingen is overtuigd van het leven lang ontwikkelen: je bent nooit uitgeleerd op de werkvloer. Bij ROC Friese Poort Bedrijfsopleidingen kunnen volwassenen en bedrijven terecht voor diverse opleidingen, cursussen en trainingen. Om meer...

Klantcase: GroeNoord

GroeNoord is dé machineleverancier voor Tuin & Park en landbouw van Noord-Nederland. Ze zijn in de afgelopen jaren flink gegroeid, mede dankzij een aantal fusies. Deze fusies hebben als effect gehad dat het klantenbestand van GroeNoord vervuild raakte. Met dit...

Klantcase: Medprevent

Klantcase: Medprevent Medprevent is in 1993 opgestart door bedrijfs- en duikerarts, Saekle J. Hoitinga. De dienstverlening van Medprevent is op te delen in vier verschillende pijlers op het gebied van veiligheid en gezondheid. Martijn Engel van Medprevent vertelt over...

Een sales compliant database: zo krijg je het voor elkaar

Als je anno 2019 je doelgroep wilt bereiken, moet je goed opgeschoonde ‘sales compliant’ data in je CRM systeem hebben. Dit houdt in dat je toestemming hebt om de data voor marketingdoeleinden te gebruiken. Niet alleen omdat dit volgens de AVG moet, maar ook omdat...

De Duitse markt verover je met native speakers

Wil jij ondernemen buiten de landsgrenzen van Nederland en je product of dienst aan onze oosterburen aanbieden? Dan heb je mensen nodig die de taal spreken. Niet alleen voor het aanbieden van je product of dienstverlening, ook voor de processen die hieraan voorafgaan....

Livechat: haal het meeste uit jouw websiteverkeer

Heb jij al nagedacht over het inzetten van livechat op jouw website? Wij hebben goede ervaringen met de combinatie van chat en telefonisch contact in de B2C markt. Ben jij benieuwd wat een chatfunctie voor jouw onderneming kan betekenen? Lees dan verder. Veel verkeer...

Klantcase: Peoplehouse

Leonie Ebbes is de founder en director van Peoplehouse; een onderneming gespecialiseerd in het toekomstklaar maken van bedrijven en talenten op de arbeidsmarkt. Leonie Ebbes wil nog meer groeien met Peoplehouse, daarom schakelde ze de hulp in van Messor. Future-proof...

Klantcase: TopX

TopX is een ICT-dienstverlener, gericht op detachering en werving en selectie. TopX werd in 2006 door Margot Volten opgericht, omdat ze vond dat het anders kon in de detachering. Persoonlijker, prettiger en met een goede balans tussen werk en privé. Zo denkt ze er nu...

Telefonische acquisitie anno 2019: zo pak je het aan

Telefonische acquisitie ouderwets? Écht niet! Wanneer je op de juiste manier aan de slag gaat met (koude) telefonische acquisitie kan het juist een verrijking zijn van jouw sales-afdeling. In het tijdperk van online marketing is écht contact met je klanten...

Klantcase: daar-om

Wolter van der Weide is één van de drie oprichters van daar-om. Daar-om is een online marketingbureau uit Groningen. Daar-om wil dé marktleider zijn als het gaat om online marketing binnen het MKB. Messor heeft daar-om geholpen met het optimaliseren van hun...

“Messor opent in Leeuwarden op NHL/Stenden campus”

Begin oktober 2018 heeft Messor een vestiging geopend op de campus van de NHL in Leeuwarden. Op deze locatie wordt de chat voor een aantal klanten bediend, en worden salesleads gegenereerd. Ideaal werk voor Hbo’ers die een commerciële studierichting volgen, vandaar de...