Messor:
Voor structurele groei

HOME | BLOG

Onze laatste nieuwsberichten

Livechat: haal het meeste uit jouw websiteverkeer

Heb jij al nagedacht over het inzetten van livechat op jouw website? Wij hebben goede ervaringen met de combinatie van chat en telefonisch contact in de B2C markt. Ben jij benieuwd wat een chatfunctie voor jouw onderneming kan betekenen? Lees dan verder. Veel verkeer...

Klantcase Peoplehouse

Leonie Ebbes is de founder en director van Peoplehouse; een onderneming gespecialiseerd in het toekomstklaar maken van bedrijven en talenten op de arbeidsmarkt. Leonie Ebbes wil nog meer groeien met Peoplehouse, daarom schakelde ze de hulp in van Messor. Future-proof...

Klantcase: TopX

TopX is een ICT-dienstverlener, gericht op detachering en werving en selectie. TopX werd in 2006 door Margot Volten opgericht, omdat ze vond dat het anders kon in de detachering. Persoonlijker, prettiger en met een goede balans tussen werk en privé. Zo denkt ze er nu...

Telefonische acquisitie anno 2019: zo pak je het aan

Telefonische acquisitie ouderwets? Écht niet! Wanneer je op de juiste manier aan de slag gaat met (koude) telefonische acquisitie kan het juist een verrijking zijn van jouw sales-afdeling. In het tijdperk van online marketing is écht contact met je klanten...

Klantcase: daar-om

Wolter van der Weide is één van de drie oprichters van daar-om. Daar-om is een online marketingbureau uit Groningen. Daar-om wil dé marktleider zijn als het gaat om online marketing binnen het MKB. Messor heeft daar-om geholpen met het optimaliseren van hun...

“Messor opent in Leeuwarden op NHL/Stenden campus”

Begin oktober 2018 heeft Messor een vestiging geopend op de campus van de NHL in Leeuwarden. Op deze locatie wordt de chat voor een aantal klanten bediend, en worden salesleads gegenereerd. Ideaal werk voor Hbo’ers die een commerciële studierichting volgen, vandaar de...