Klantcase: Medprevent

Medprevent is in 1993 opgestart door bedrijfs- en duikerarts, Saekle J. Hoitinga. De dienstverlening van Medprevent is op te delen in vier verschillende pijlers op het gebied van veiligheid en gezondheid. Martijn Engel van Medprevent vertelt over zijn samenwerking met Messor.

Diverse dienstverlening

“Onze dienstverlening is ontzettend divers.” vertelt Martijn. “We zijn een arbodienst, bieden medische keuringen aan, geven BHV trainingen en voeren risico inventarisaties uit. Omdat onze dienstverlening erg divers is, hebben we ook verschillende doelgroepen. Het is voor ons belangrijk om deze doelgroepsegmenten op verschillende manieren te benaderen; ze hebben allemaal hun eigen behoeftes en uitdagingen. “

Geen capaciteit om te bellen

“Wij hebben zelf bij Medprevent op dit moment niet genoeg capaciteit in huis om veel afspraken te kunnen maken voor onze accountmanager. We willen dat onze accountmanager altijd op pad is om klanten te werven en huidige klanten te bezoeken. Logischerwijs lukt het onze accountmanager niet om daarnaast ook nog telefonische acquisitie op zich te nemen. Daarom hebben we Messor ingeschakeld, zodat zij dit stuk van onze accountmanager konden overnemen.”

Messor voegt concrete waarde toe

“Dat heeft Messor ontzettend goed gedaan. Ze zijn open en meedenkend, de lijnen zijn kort en ze hebben duidelijk kennis van zaken. Ze hebben niet alleen de telefonische acquisitie opgepakt, ze denken ook mee in ons salesproces. Hierin helpen ze ons bij te sturen, zodat we nog betere resultaten kunnen halen. Hierdoor heeft Messor heel veel waarde aan ons bedrijf toegevoegd, nog los van de afspraken die ze voor ons inplannen met prospects.” Lachend voegt Martijn hieraan toe: “Met die afspraken zijn we natuurlijk ook heel erg blij, hier halen we veel nieuwe klanten uit! “

Ga het gesprek aan met Messor

Ben je enthousiast geworden door het verhaal van Medprevent? Wij gaan graag met je in gesprek over jouw vraagstukken. Mail of bel ons voor een afspraak!