Margot Volten

Margot Volten

TopX is een ICT-dienstverlener, gericht op detachering en werving en selectie. TopX werd in 2006 door Margot Volten opgericht, omdat ze vond dat het anders kon in de detachering. Persoonlijker, prettiger en met een goede balans tussen werk en privé. Zo denkt ze er nu nog steeds over, wat je in alle facetten van haar bedrijf terug kan zien. Margot kwam met Messor in contact, omdat ze TopX nog verder wil laten groeien, maar zelf geen tijd heeft om new business aan te trekken.

Doen waar je goed in bent

Als er iets is wat ze bij Topx belangrijk vinden, dan is het wel doen waar je goed in bent. TopX is een ster in het detacheren en werving & selectie binnen de ICT. Dit doen ze dan ook graag, alle beschikbare tijd en aandacht wordt in de dienstverlening gestoken.

“Sales, koude acquisitie en leads genereren is niet onze specialiteit. Daarom besteden we dit net zo lief uit. Messor is zeer bedreven in acquisitie, wat ze een perfecte match maakt voor Topx. Zo kunnen we allemaal doen waar we het beste in zijn.” vertelt Margot.

New business aantrekken kost tijd, die ik niet heb”

Regelmatig contact met klanten, leads en prospects is een belangrijk onderdeel van ieder bedrijf. Ook het bellen van voormalige klanten en het nabellen van prospects uit het verleden is belangrijk en kan veel opleveren. Toch blijft dit, door een gebrek aan tijd en expertise, vaak liggen. Zo was het ook het geval bij TopX.

“We willen met TopX natuurlijk blijven groeien, maar ik heb geen tijd over om in new business te steken. Het kost mij veel te veel tijd om prospects te bellen, na te bellen en dit nog een keer op te volgen.” vertelt Margot. “Het geeft me veel rust om dit over te kunnen laten aan Messor. Dit levert me tijd én leads op, beter kan het eigenlijk niet!” voegt Margot hieraan toe.

Korte lijntjes en meedenken

“Wat ik heel fijn vind, is dat Messor met ons meedenkt. Het is duidelijk dat ze goed zijn in wat ze doen. Voordat we begonnen met onze samenwerking, hadden ze al heel duidelijk voor ogen wat ze voor ons zouden kunnen betekenen. Dat vond ik erg prettig.” vertelt Margot. “De lijntjes met Messor zijn kort, alles staat in dienst van het bereiken van onze doelen. Dat merk je aan alles. Zo is Jacoba van Messor op een gegeven moment bij ons op kantoor komen bellen. Dat maakte het bellen voor haar een stuk makkelijker én wij kregen meteen een kijkje in de keuken.”

Ben jij benieuwd naar wat Messor voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem contact op voor een vrijblijvend adviesgesprek.