Heb jij al nagedacht over het inzetten van livechat op jouw website? Wij hebben goede ervaringen met de combinatie van chat en telefonisch contact in de B2C markt. Ben jij benieuwd wat een chatfunctie voor jouw onderneming kan betekenen? Lees dan verder.

Veel verkeer in de avonden en weekenden

Ondernemingen in het B2C segment adverteren vaak in de avonden en weekenden. Bijvoorbeeld door sponsoring bij voetbalwedstrijden, spotjes op televisie en andere vormen van reclame. Dit zorgt voor veel websiteverkeer in de avonduren en het weekend. Dat is natuurlijk ook de bedoeling, daar maak je reclame voor! Maar haal jij wel het meeste uit dit websiteverkeer? Veel ondernemingen zijn in de avonden en weekenden niet bereikbaar voor vragen of aanvragen. Zonde, zeker wanneer dit momenten zijn wanneer er wel veel websiteverkeer is door reclame uitingen. Deze bezoekers kan je opvangen én converteren door ook op deze tijden bereikbaar te zijn. Messor helpt je hier graag bij.

Service en sales

Door je (online) bereikbaarheid te vergroten, kan je meer service leveren en ook meer sales maken. Messor neemt dit uit handen, door voor jou met je klanten te gaan chatten en te bellen. In de avonduren, overdag en in het weekend: Messor staat voor jouw klanten klaar. Of je nu uitsluitend servicegericht bent, of het chatten als een salestool ziet: dat maakt voor Messor niet uit. Wij vullen de dienstverlening in op de manier die past bij jouw onderneming.

Laagdrempelig contact

Het chatten met websitebezoekers is een laagdrempelige manier voor het eerste contact. Zeker de jongere generaties pakken niet snel de telefoon op, ze hebben liever eerst online contact. Door een chatfunctie aan te bieden, kom je met deze groep in contact op een manier die goed bij ze past.

Direct telefonisch contact

Messor doet meer dan alleen chatten met je klanten en prospects. We bellen ze ook voor je. Bijvoorbeeld om een sales-afspraak in te plannen. Dit doen we direct, dus óók in de avonduren en weekenden. Door direct telefonisch contact op te nemen met potentiële leads, kunnen wij het ijzer smeden wanneer het heet is. De ervaring leert ons dat dit een stuk beter converteert dan wanneer er pas een paar dagen later wordt nagebeld.

Ook voor de internationale markt

Wist je dat Messor een locatie heeft op de campus van NHL Stenden? Door de vele internationale studenten die hier te vinden zijn, kunnen wij ook de internationale markt bedienen. Wij kunnen native-speakers van verschillende talen inzetten om de internationale markt te bewerken.

Chatfunctie op de website

Kortom, het chatten met klanten of prospects heeft enorm veel te bieden voor jouw onderneming. Dan blijft er één punt over: het technische deel van zo’n chat. Een chatfunctie is geen standaard onderdeel van een website, dus wanneer jouw website op dit moment geen chatfunctie heeft, zal er een moeten komen. Hierin ondersteunt Messor graag. Ook wanneer je eerst een chatfunctie wilt kunnen uitproberen, voordat je naar een dure technische oplossing gaat kijken. Messor helpt jou met het vinden van de beste oplossing voor jouw vraagstuk.

Ben jij enthousiast geworden en wil je weten hoe wij chat en telefonisch contact voor jou kunnen inzetten? Dan komen wij graag met je in contact. Bel of mail ons voor een afspraak.