Messor:
Voor structurele groei

klantgericht communiceren

 

Deze training is bedoeld voor niet-commerciële medewerkers die hun vaardigheden op het gebied van klantgericht communiceren graag verder willen ontwikkelen. Elk contact dat je hebt met een relatie is een kans om de relatie verder uit te bouwen en/of te bestendigen. Hoe stel je dan je klant centraal, welke vaardigheden heb je hiervoor nodig, welk doel wil je bereiken en hoe haal je elke keer weer het maximale uit je klantcontact?
Het is een praktijkgerichte training, met een klein deel theorie waarbij de deelnemers telefonisch gesprekken voeren en de trainer deze van feedback voorziet. Gesprekken worden indien gewenst opgenomen en kunnen worden teruggeluisterd om een maximaal leereffect te bereiken. Deze training wordt gegeven op de locatie van Messor in Drachten of bij jou op de locatie.

Voor wie

Voor niet-commerciele medewerkers (min 4/max 8 aantal deelnemers)

 

Inhoud van de training

    • Structuur, fasen en vaardigheden van een klantgesprek
    • Theorie & voorbeelden m.b.t. klantgerichtheid
    • Inzicht krijgen in eigen communicatiestijl & persoonlijke
      effectiviteit
    • Leren inzien wat de voordelen zijn van klantgerichte communicatie
      (in- & extern)
    • Leren ontwikkelen van vaardigheden o.h.g.v. klantgerichte communicatie(trainer luistert mee)
    • Ervaren hoe klantgerichtheid van positieve invloed is op je eigen werk

Maatwerk

Al onze trainingen zijn maatwerk, 100% toegespitst op jouw organisatie en de werkzaamheden van de deelnemers. Herkenbaar dus!

Praktijk

Doordat alle trainingen een groot praktijkgedeelte hebben, wordt er al direct resultaat geboekt en dat motiveert enorm is onze ervaring.