Messor:
Voor structurele groei

Klantgericht offreren en presenteren

 

Deze training is bedoeld voor iedereen die offertes maakt en / of presenteert. Vind jij het elke keer weer een uitdaging om een klantspecifieke offerte te maken, en hierbij ook nog efficiënt met je tijd om te gaan? Dan ga jij zeker meerwaarde halen uit deze training. Doorgaans hebben organisaties een standaard offerte, die als basis wordt gebruikt en waar een paar alinea’s aan worden toegevoegd. Dat zie je altijd terug in het eindproduct!. Je maakt juist het verschil door een offerte te schrijven waarin de klantvraag centraal staat. Deze training geeft je hiervoor de juiste handreikingen. Daarnaast wordt er aandacht besteed aan het presenteren van je offerte. Hoe boeiend ben je en hoe overtuig je je relatie dat zij met jou in zee moeten gaan.

Voor wie

Sales- & account managers, (min 2 /max 4 aantal deelnemers)

 

Inhoud van de training

      • Leren analyseren van de klantvraag op strategisch niveau
      • Het (verder) ontwikkelen van vaardigheden op het gebied van
        klantvraaganalyse
      • Het vanuit de klantvraag uitbrengen van je voorstel
      • Leren om UBR’s als uitgangspunt te nemen en deze te verwerken
        in je voorstel
      • Jezelf leren neerzetten als daadkrachtige gesprekspartner
      • Overtuigend en verbindend leren presenteren

Maatwerk

Al onze trainingen zijn maatwerk, 100% toegespitst op jouw organisatie en de werkzaamheden van de deelnemers. Herkenbaar dus!

Praktijk

Doordat alle trainingen een groot praktijkgedeelte hebben, wordt er al direct resultaat geboekt en dat motiveert enorm is onze ervaring.