Messor:
Voor structurele groei
telefonische-acquisitie-commercieel-medewerkers
Telefonische acquisitie is vergelijkbaar met het communiceren in een vreemde taal. Wanneer je dit dagelijks doet, ben je wendbaar, hoef je niet te zoeken naar woorden en gaat het je gemakkelijk af. Voor 95% van de commercieel medewerkers geldt dat zij bij telefonische acquisitie een drempel ervaren. In deze training leer je en ontwikkel je de vaardigheden die ervoor zorgen dat je dit veel minder ervaart. Daarnaast krijg je inzicht in wat je al goed doet en leer je hoe dit te herkennen en bewust toe te passen tijdens je gesprekken (van onbewust bekwaam naar bewust bekwaam). Door te doen, ervaar je hoeveel succes je kunt hebben en hoeveel voldoening het je geeft.
Voor wie
Commercieel medewerkers (min 4/max 8 aantal deelnemers)
Inhoud van de training
-
- Leren opstellen van een succesvolle elevator pitch
- Het (verder) Het formuleren van de juiste open vragen en het leren stellen van de juiste vragen
- Het (verder) ontwikkelen van luistervaardigheden
- Omgaan met weerstand
- Het in de praktijk telefonisch benaderen van prospects (trainer
luistert mee) - Het geven en ontvangen van feedback n.a.v. de gevoerde gesprekken (terugluisteren van opnames)
Maatwerk
Al onze trainingen zijn maatwerk, 100% toegespitst op jouw organisatie en de werkzaamheden van de deelnemers. Herkenbaar dus!
Praktijk
Doordat alle trainingen een groot praktijkgedeelte hebben, wordt er al direct resultaat geboekt en dat motiveert enorm is onze ervaring.
